×
×

سفارش سید بن طاووس به دعاء برای امام زمان

  • کد نوشته: 994
  • 28 بازدید
  • ۰
  • ✅🌺تا اینجا دانستیم که دعا برای برادران مؤمن چه ارزشی دارد. اگر دعا برای برادران مؤمن تا این پایه ارزشمند است، دعا برای امام زمان ارواحنافداه چگونه خواهد بود؟ ⚠️آن پادشاهی که سبب وجود توست و تو خود معتقدی که اگر او نبود خدا نه تو را می آفرید نه دیگری را و میدانی که […]

    سفارش سید بن طاووس به دعاء برای امام زمان
  • ✅🌺تا اینجا دانستیم که دعا برای برادران مؤمن چه ارزشی دارد.
    اگر دعا برای برادران مؤمن تا این پایه ارزشمند است، دعا برای امام زمان ارواحنافداه چگونه خواهد بود؟
    ⚠️آن پادشاهی که سبب وجود توست و تو خود معتقدی که اگر او نبود خدا نه تو را می آفرید نه دیگری را و میدانی که آن وجود شریف واسطه ی لطفی است که سبب تمام نعمت هاست؛ پس تا می توانی مواظب باش دیگری را در محبت و دعا به او مقدّم نداری و هنگامی که می خواستی برای آن مولای عظیم الشّان دعا کنی، با تمام وجود دعا کن!
    ⚠️✅مبادا گمان کنی او به دعای تو محتاج است. هرگز چنین نیست و هر کسی چنین فکر کند ،بیمار است. اینکه می گویم برای او دعا کن، فقط برای این است که او حق بزرگی بر تو دارد و بسیار در حق تو احسان نموده است؛
    ✅🌺و اگر قبل از دعا برای خودت برای او دعا کنی، ابواب اجابت زودتر به رویت باز می شود، زیرا تو با گناهانت باب دعا را به روی خود بسته ای، ولی هنگامی که برای آن مولایی دعا کنی که از خواص درگاه خداست، به احترام او باب اجابت به رویت گشوده میشود و آنگاه خود و همه کسانی که در حقشان دعا می کنی بر خوان فضل و احسان می نشینند و مشمول رحمت، کرم و عنایت الهی می شوید، چون خود را به او مرتبط کرده اید.
    ✅⚠️مبادا به استناد عمل فلانی و فلانی که هرگز در حق آن حضرت دعا نمی کنند، بلکه اصلا از او غافلند و هرگز نامی از او نمی برند، از دعا به آن حضرت غافل شوی که غفلت از یاد او اشتباهی فاحش است. پس به آنچه گفتم عمل کن (یعنی برای امام زمانت دعا کن) که حق واضح همان است. (فلاح السائل ص۴۱)

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *